|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۲۱

معاون شهردار تهران:

خبرگزاری تسنیم: معاون شهردار تهران گفت: پس از ابلاغ نرخ جدید سوخت و اجرایی شدن تعرفه های جدید مترو و اتوبوس کارت بلیت های اعتباری یک ساله صادر می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، جعفر تشکری هاشمی اظهار داشت: سه نوع کارت اعتباری برای استفاده از مترو، استفاده از اتوبوس و کارت بلیت ترکیبی خواهیم داشت. قرار بود تعرفه های جدید حمل و نقل عمومی از ابتدای اردیبهشت اجرایی شود و ما نیز زمینه صدور این کارت ها را فراهم کرده بودیم اما به درخواست استاندار تهران اجرای مصوبه شورا به تعویق افتاد. منتظر اعلام نهایی دولت برای اجرای تعرفه های جدید هستیم تا بر مبنای آن کارت های اعتباری را صادر کنیم.

وی تصریح کرد: قرار بود امسال افزایش بهای بلیت مترو از ابتدای سال اجرایی شود، اما با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد که همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، افزایش قیمت بلیت مترو نیز صورت گیرد. با توجه به اینکه کارت بلیت های یکساله باید با نرخ های جدید مصوب شورای اسلامی شهر همزمان به اجرا درآید، در انتظار زمان اجرای جدید افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی هستیم و پس از آن کارت بلیت های یکساله ارائه می شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه قیمت بلیت های مترو ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش می یابد، خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته کارت های اعتباری یکساله ۸۰ هزار تومان به فروش می رسد که اعتبار استفاده از آن ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود.

معاون شهردار تهران گفت: پس از ابلاغ نرخ های جدید سوخت و اجرایی شدن تعرفه های جدید مترو و اتوبوس این کارت ها صادر می شود.

وی سقف اعتبار کارت های ۵۵ هزار تومانی مترو را تا ۱۰۰ هزار و ۸۰ هزار تومانی اتوبوس را ۱۲۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: این اعتبار برای کارت های ۱۲۰ هزار تومانی مشترک اتوبوسرانی و مترو به میزان۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار