|
|
کدخبر: ۱۶۴۳۵۷

مسجدجامعی در جلسه رؤسای شوراهای کلانشهرها و استانها:

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برنامه ۵ ساله شهرداری تهران در اختیار اعضای شورای کلانشهرها قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، احمد مسجدجامعی در نخستین جلسه رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و استانها در سال ۹۳، اظهار داشت: شورای شهر تهران برنامه ۵ ساله دوم شهرداری را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و برخی دیگر از بزرگان تدوین کرده که در جلسه مشورتی بعدی آن را در اختیار اعضای شورا قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه ای به فرهنگ و اقتصاد داشت، ادامه داد: اگر به این ۲ موضوع توجه شود پیشرفت با توسعه پایدار همراه خواهد بود.

مسجدجامعی با اشاره به تصویب سند فرهنگ فاطمی برای ایام نوروز ۹۳ در شورای شهر تهران گفت: در راستای این سند اقدامات ارزشمندی در ایام نوروز صورت گرفت. اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دیدارخود با مقام معظم رهبری نکاتی بیان کردند که مخاطب ویژه آن اعضای شورای شهر تهران بود اما با توجه به اینکه ایشان در بیان این نکات نگاه ملی داشتند می توان از آنها برای استانها و شهرهای دیگر بهره برد.

وی به تعامل مدیریت شهری تهران و دولت اشاره کرد و گفت: این روند تعاملی ادامه خواهد داشت و همانطور که می دانید در راستای ایجاد این تعاملات و پیگیری های صورت گرفته کمیسیون کلانشهرها با ۱۷ وزیر و عضویت شهردار تهران و رئیس شورای شهر تهران تشکیل شد.

ولی الله شجاع پوریان عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به اینکه در جلسه امروز میزبانی همه استانها تا شهریور مشخص خواهد شد گفت: در این مدت از سال ۸۲ جلسه مشورتی دایر شده که در این مدت پیشنهادات متعددی به دست این شورا رسیده است، قصد داریم این پیشنهادات را که به صورت مکتوب درآمده در اختیار اعضای شورای مشورتی قرار دهیم.

به گزارش تسنیم، در جلسه امروز رئیس و منشی آن انتخاب شدند که بر این اساس احمد مسجدجامعی به عنوان رئیس و یکی از اعضای شورای استانها به عنوان منشی تعیین شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار