|
|
کدخبر: ۱۶۴۵۵۵

استاندار تهران در گفت وگو با تسنیم خبر داد:

خبرگزاری تسنیم: استاندار تهران از ارائه بنزین ۱۰۰۰ تومانی و مطابق با نرخ آزاد به دستگاه های دولتی و نیروهای انتظامی و نظامی خبر داد.

سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همزمان با افزایش قیمت بنزین و آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: امشب در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ حاضر شدیم تا ضمن خسته نباشید به ماموران انتظامی پایتخت، از وضعیت شهر تهران مطلع شویم که خوشبختانه باتوجه به اطلاعات گزارش شده و رصد دوربین های مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ وضعیت پایتخت آرام بوده و ترافیک در سطح معابر و جایگاه های پمپ بنزین عادی است.

وی ادامه داد: همچنین در صحبتی که با مسئولان شهرستانهای استان تهران داشتم همه چیز طبق پیش بینی های انجام شده در جریان است و عرضه سوخت در پمپ های بنزین طبق روال معمول ادماه دارد.

هاشمی با بیان اینکه گمانه زنی رسانه ها در مورد قیمت بنزین مردم را برای قیمت های مصوب جدید آماده کرده بود افزود: مردم کم و بیش در جریان قیمت های جدید سوخت قرار گرفتند که این مسئله آرامش بیشتری به مردم داده است.

استاندار تهران با اعلام خبر ارائه بنزین ۱۰۰۰ تومانی(آزاد) برای بخش های دولتی، نظامی و انتظامی خاطرنشان کرد: دولت اصلاحات قیمت بنزین را از خودش آغاز کرد و از این پس بنزین برای بخش دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی با قیمت ۱۰۰۰ تومان و برابر نرخ آزاد ارائه می شود.

هاشمی با تشکر از همکاری مردم در آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها ابراز امیدواری کرد که این همکاری تا پایان اجرای هدفمندی یارانه ها ادامه داشته باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ارائه بنزین ۱۰۰۰ تومانی باعثبروز مشکل در ماموریت های نیروی انتظامی نخواهد شد؟! گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و سیاست های جایگزین به این منظور اتخاذ شده است، لذا با توجه به این سیاست ها افزایش قیمت بنزین و ارائه بنزین ۱۰۰۰ تومانی به نیروهای انتظامی هیچ آسیب و خللی به ماموریت های آن وارد نمی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار