|
|
کدخبر: ۱۶۴۶۱۵

رئیس کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران با تاکید بر این که ۲۸ اسفند سال ۹۲ دولت با پرداخت ۴۸۱۰ میلیارد تومان به پیمانکاران موافقت کرد، گفت: با وجود واریز این مبلغ به خزانه توسط دولت، اما تاکنون پولی به پیمانکاران پرداخت نشده است.

حسن سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: سال گذشته یکی از مسئولان دولتی اعلام کرد که مطالبات پیمانکاران پروژه های عمرانی کمتر از ۱۰ هزار میلیارد تومان است، این در حالی است که طلب ما از دولت بیشتر از این رقم و حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان این که برای اعلام دقیق رقم مطالبات پیمانکاران از دولت هم اکنون مستندات کافی در اختیار نداریم، افزود: با توجه به این که هنوز برخی از صورت حساب ها به سیستم ذی حسابی وارد نشده، ضمن آن که ضریب تعدیل قیمتی برای پروژه ها محاسبه نشده است نمی توان رقم دقیق مطالبات را اعلام کرد.

رئیس کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران با یادآوری این که اواخر سال گذشته دولت با پرداخت ۴۸۱۰ میلیارد تومان از طلب پیمانکاران پروژه های عمرانی موافقت کرد، گفت: این مبلغ به خزانه و سایر حساب های مربوطه واریز و دستور پرداخت آن نیز برای شب عید ابلاغ و مقرر شد این میزان ۲۸ اسفند سال گذشته به حساب پیمانکاران واریز شود.

سعادتمند با اشاره به این که باید اقدامات مربوطه برای توزیع این میزان طلب سال گذشته انجام می شد، اظهار کرد: متاسفانه با وجود این که سی و چند روز از سال جدید می گذرد، اما هنوز پولی به حساب پیمانکاران واریز نشده است.

وی در خصوص مابقی طلب پیمانکارن نیز گفت: بر اساس اعلام دولت بقیه طلب ما تا پایان سال ۹۳ تسویه می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار