|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۱۵

در هفته ای که گذشت؛

خبرگزاری تسنیم: در هفته ای که گذشت تعداد ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۷۳۹ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ در هفته ای که گذشت تعداد ۲ میلیارد و ۶۴ میلیون سهم به ارزش ۶ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال توسط ۸۰ هزار و ۹۲۳ خریدار در ۲۴۵ هزار و ۵۳۰ نوبت به صورت خرد و بلوک معامله شد که ارزش کل معاملات در قیاس با هفته قبل خود، رشد ۱۹.۴ درصدی را نشان می دهد.
همچنین در هفته منتهی به پنجم اردیبهشت امسال، تعداد ۸۵ هزار و ۳۰۸ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۸۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد.
شاخص کل نیز در هفته ای که گذشت با افزایش ۲.۴۵ درصدی به ۷۵ هزار و ۹۸۰ واحد رسید و شاخص صنعت در آخر هفته، بر روی عدد ۶۳ هزار و ۵۱۸ واحد ایستاد که در قیاس با هفته قبل خود، ۲.۷۰ درصد افزایش را نشان می دهد. شاخص بازار اول نیز در هفته گذشته با ۲.۹۷ درصد و شاخص بازار دوم با ۱.۳۸ درصد افزایش همراه شدند.

معامله ۳۶ هزار میلیارد ریالی از ابتدای سال
بر اساس این گزارش؛ از ابتدای امسال تاکنون نیز تعداد ۹ میلیارد و ۲۶۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۶ هزار و ۸۵۲ میلیارد ریال توسط ۳۴۶ هزار و ۹۱۵ سرمایه گذار در یک میلیون و ۴۳ هزار و ۹ دفعه دادوستد شده است.
افزون بر این؛ از ابتدای سال تا به امروز ۶۴۴ هزار و ۲۴۰ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۶۴۴ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار خریداری شده است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار