|
|
کدخبر: ۱۶۴۷۳۷

فانی:

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه استاندارد سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی در مدارس باید جدی گرفته شود، گفت: محدودیت منابع ایجاب می کند تا بستر مناسب برای گسترش مشارکت های مردمی را بیشتر کنیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علی اصغرفانی در گردهمایی مدیران کل ستادی و اجرایی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، با اشاره به توسعه مشارکت های مردمی به عنوان یکی از چهار سیاست کلی خود بر رعایت اصل انعطاف در جذب مشارکت ها تاکید کرد و افزود: محدودیت منابع ایجاب می کند تا بستر مناسب برای گسترش مشارکت های مردمی را بیشتر کنیم و برای تحقق این مهم نیازمند سیاست انعطاف هستیم و یکی از تکالیف سازمان نوسازی باید انعطاف در این زمینه باشد.

وزیر آموزش و پرورش با تقدیر از تلاش خیرین مدرسه ساز بیان کرد: امسال باید جشنواره خیرین مدرسه ساز با شکوه بیشتر برگزار شود و ازتوان و ظرفیت خیرین مدرسه ساز در تکمیل ۶ هزار پروژه نیمه تمام به نحو مطلوب استفاده شود.

وی با اشاره به وقوع برخی حوادثناشی از وسایل گرمایشی در سال های گذشته گفت: به یاری خدا و مدیریت خوب مدیران و معلمان مدارس و رعایت توصیه های صورت گرفته امسال شاهد این گونه حوادثنبودیم اما باید استاندارد سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی در مدارس جدی گرفته شود و در این راستا و به منظور تولید بخاری های استاندارد، ماموریت هایی به شرکت صنایع آموزشی داده شده است.

فانی، به برخی حوادثطبیعی مانند زلزله اشاره کرد و اظهار داشت: این که مدارس نوسازی ومقاوم سازی شده توسط سازمان نوسازی در هنگام بروز بلایای طبیعی آسیب نمی بینند یا کمترین آسیب را می بییند و تبدیل به پایگاه های نجات وامداد می شوند نشان دهنده این است که سازمان نوسازی وظیفه نظارتی خود را از جهت فنی به خوبی انجام می دهد.

وزیرآموزش وپرورش در پایان گفت: آرامشی که امروز بر آموزش و پرورش کشور حاکم است مثال زدنی است و نیرو های پرتوان وصدیق در این وزارتخانه با عزم ملی و مدیرت جهادی برای اعتلای فرهنگ تلاش می کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار