|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۲۴

خبرگزاری تسنیم: ۹ مهاجر بنگلادشی که توسط نیروهای پلیس ایران از چنگ قاچاقچیان آزاد شده بودند، امروز صبح به کشور خود بازگشتند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از پایگاه اینترنتی دیلی استار، ۹ مهاجر بنگلادشی که توسط نیروهای پلیس ایران از چنگ قاچاقچیان آزاد شده بودند، امروز صبح به کشور خود بازگشتند.
موجیبول هاکوئه، دستیار ارشد رئیس پلیس بنگلادش گفت، هواپیمای حامل این ۹ مهاجر، صبح امروز در فرودگاه بین المللی داکا به زمین نشست.
این ۹ تبعه بنگلادشی پس از بازگشت به کشورشان، برای انجاl تحقیقات به اداره پلیس منتقل شدند.
پلیس ایران در فاصله ماه های فوریه تا مارس، دست کم ۸۰ بنگلادشی شامل این ۹ مهاجر را با کمک سفارت بنگلادش در تهران و پلیس بنگلادش آزاد کرده است.
در مرحله اول در ۱۷ اوریل، ۱۲ تن از این ۸۰ مهاجر بنگلادشی به کشور خود بازگشتند.
قاچاقچیان، که گفته شده ملیت بنگلادشی داشته اند، با هدف گرفتن پول، هموطنان خود را از امارات می ربودند و به ایران منتقل می کردند.
این مهاجران سال گذشته توسط یک گروه بنگلادشی قاچاق انسان ربوده شده بودند. این گروه، مهاجران بنگلادشی در امارات و عمان را متقاعد می کرد تا از مرز وارد خاک ایران شوند تا بتوانند مشاغلی با درآمد بالا در کشورهای ترکیه، یونان و ایتالیا به دست بیاورند.
قربانیان در شهر بندرعباس ایران به عنوان گروگان نگهداری می شدند. این گروه تبهکار، از ۱۱ مهاجر بنگلادشی مبالغی را دریافت کرده بود.
انتهای پیام / / ۱۵۱

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار