|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۸۶

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور از واریز ۵۰۰ لیتر سهمیه بنزین آزاد خبر داد و گفت: سهمیه ۶٠ لیتری بنزین با نرخ ٧٠٠ تومان به کارتهای سوخت واریز شده که با اتمام سهمیه بنزین ۴٠٠ تومانی قابل برداشت است.

به گزارشخبرگزاری تسنیماز سایت خبری وابسته به وزارت نفت، مصطفی کشکولی با بیان این که از ساعت ٢۴ روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ۶٠ لیتر سهمیه بنزین ٧٠٠ تومانی در کارت سوخت همه خودروهای شخصی شارژ شده است، افزود: پس از اتمام دو سهمیه ۴٠٠ و ٧٠٠ تومانی در کارتها مردم می توانند از ٥٠٠ لیتر سهمیه بنزین آزاد ١٠٠٠ تومانی استفاده کنند.

وی در مورد سوختگیری گازوییل و سایر فرآورده ها در جایگاه ها گفت: نحوه سوختگیری در مورد گازوییل و سایر فرآورده ها به شکل سابق است.

کشکولی تاکید کرد: میزان تمام سهمیه ها مشخص و همانند گذشته است و در حال حاضر تنها قیمت ها تغییر کرده است.

هر کیلوگرم سی ان جی ۶٥٢ تومان

وی بهای هر مترمکعب سی ان جی برای خودروها را ۴٥٠ تومان اعلام کرد و تصریح کرد: این میزان معادل ۶٥٢ تومان در هر کیلوگرم است که با ضریب ۶٩ صدم محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی از بروز مشکلات فنی در جایگاههای سوخت نداشته ایم و از نظر فنی چندین بار جایگاهها مورد آزمایش قرار گرفته است و از صحت و سلامت کارکرد آنها اطمینان داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار