|
|
کدخبر: ۱۶۴۸۹۷

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف:

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه طی طرح آرامش بهاری، مردم و مسافران در بقاع متبرکه امامزادگان حضور می یابند، طرح های فرهنگی در امامزادگان را دژ مستحکمی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی در مراسم تجلیل از فعالان و دست اندرکاران طرح نوروزی آرامش بهاری گفت: عنوان طرح آرامش بهاری از سخن گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند؛ مردم باید در پناه امامزادگان آرامش یابند، گرفته شده است و در حقیقت این طرح با نگاه دینی برای سومین سال پیاپی در ایام عید نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شده است.

وی افزود: ما در عرصه ای شبیه هشت سال دفاع مقدس قرار گرفته ایم و مردم آن دوران در شهرهای مختلف و در مقرهای خاص قرار می گرفتند تا از کشور دفاع کنند.

حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه در جنگ های سخت، اول فرماندهان و پادگان های نظامی را هدف قرار می دهند و بعداز آن بر یک کشور حاکم می شوند، افزود: در جنگ نرم یا به تعبیر ما جنگ های اعتقادی، دشمن طیف خاکستری یعنی همان قشری از جامعه که اعتقادات کمرنگی دارند را مورد هدف قرار می دهد.

وی با طرح این سؤال که چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی بر زبان فارسی تاکید داشتند، گفت: تغییر زبان و لباس به نوعی تغییر فرهنگ و اعتقادات است.

حجت الاسلام شرفخانی به راه اندازی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای اشاره و بیان کرد: در بسیاری از این شبکه ها، فقط سریال های خانوادگی بدون هیچ اهانت مستقیمی به ایران و اسلام به نمایش در می آید تا حدی که کودکان هم به تماشای این سریال ها راغب شده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه این شبکه های ماهواره ای به سمت و سویی رفته اند که غیرت را در خانواده ها از بین ببرند، بر تصمیم گیری های دشمن برای حذف کشورهای اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمن به این باور رسیده که جنگ نظامی در برابر ایران اسلامی به نتیجه نمی رسد، زیرا آنها فهمیده اند که ما ایمان و اعتقاد راسخ داریم لذا از طریق برنامه های فرهنگی وارد عرصه مبارزه با ملت ایران شده اند.

وی بر استفاده از فرصت ها برای تبیین ارزش ها و فرهنگسازی در ایام مختلف سال تاکید کرد و گفت: عید نوروز یکی از مهمترین این زمان ها بود که طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزاده ها به مرحله اجرا درآمد.

وی تاکید کرد: طیف خاکستری جامعه در امامزاده ها حضور می یابند و این حضور وظایف ما را در قبال این رسالت سنگین تر می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار