|
|
کدخبر: ۱۶۵۰۱۸

ناصر نادری ضمن اشاره به تربیت فراوان نویسندگان از سوی امیرحسین فردی فعالیت وی را بیش از حوزه هنری یا وزارت ارشاد دانست و گفت: امیرحسین فردی به تنهایی یک وزارتخانه بود.

گروه فرهنگی مشرق- ناصر نادری از دوستان و شاگردان زنده یاد امیرحسین فردی پیرامون شخصیت این نویسنده اظهار داشت: بارزترین ویژگی اینکه امیرحسین فردی به ذات انسان شریفی بود، برخی همواره به جنبه معلمی یا مدیریت فرهنگی و دیگر خصوصیات وی اشاره می کنند. اما به نظر من امیرحسین فردی بنده خوب خدا بود.

وی با تاکید براینکه در رفتار این امیر ادبیات تواضع و مهربانی مشهود بود، بیان کرد: امیرحسین فردی کار را عمیق انجام می داد اما در عین خاموشی، او نزدیک بیست سال هر دوشنبه در دوران جوانی اش به جای پرداختن به کامجویی این دوران به مسجد می آمد و جلسات قصه برپا می کرد، کاملا بی ادعا بود و بدون دریافت ریالی جریان مسجد را راهبری می کرد.

نادری با بیان این مطلب که حتی وزارت ارشاد و یا حوزه هنری نمی توانند ادعا کنند که به میزان امیرحسین فردی نویسنده تربیت کرده اند، افزود: امیرحسین فردی به تنهایی یک وزارتخانه بود و به همان اندازه کار می کرد. او همیشه خود را بدهکار انقلاب می دانست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار