|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۰۴

خبرگزاری تسنیم: نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین دقایقی پیش با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ دقایقی پیش و در جریان معاملات امروز بازار سرمایه نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با توجه به اعلام پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۳۱/۰۲ / ۱۳۹۳ با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله شد.
همچنین بازگشایی نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت بین المللی توسعه ساختمان، معدنی و صنعتی چادرملو، ریخته گری ایران، خوراک دام پارس و توقف نماد معاملاتی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری غدیر، سیمان قائن و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از دیگر اتفاقات امروز بازار سهام تاکنون بوده است.
در حال حاضر نیز معاملات بورس روند مثبت و رو به رشدی را در پیش گرفته به طوری که شاخص بازار سهام با رشد ۵۰۴ واحدی تا ارتفاع ۷۶ هزار و ۴۸۵ واحد پیش رفته است و تا این لحظه از معاملات، ۱۷۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۰ میلیارد تومان در ۲۳ هزار نوبت معاملاتی دادوستد شده است. نماد معاملاتی شبندر، وپاسار و وبملت هم بیشترین تاثیر مثبت را بر حرکت شاخص کل داشته اند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار