|
|
کدخبر: ۱۶۵۳۸۴

مدیر پخش سازمان سینمایی حوزه هنری با اشاره به اجرای طرح توزیع بلیت نیم بها در دو سانس اول اکران تابستان گفت: این طرح می تواند شیوه جدیدی برای جذب مخاطب به سینما باشد و شورای صنفی نمایش هم تمام تلاشش نجات گیشه و لبخند گرم مخاطبان به فیلم هاست.

گروه فرهنگی مشرق- غلامرضا فرجی مدیرپخش سازمان سینمایی درخصوص طرح بلیط نیم ها در دو سانس اول اکران تابستان گفت: هر طرح نو و جدید باعثانگیزه مخاطب به سینما می شود، با توجه به اینکه در سانس اول اکثر سالن های سینما با کمبود مخاطب مواجه است، این طرح درایام تعطیلات شروع می شود و به پیشرفت گیشه فیلم و همچنین کشاندن مخاطبان به سینما مخصوصاً دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی کمک می کند.

وی افزود: برای اجرای هرچه بهتر این طرح، تبلیغات امر مهمی است همچنین چگونگی اطلاع رسانی هر سینما در هر نقطه از جغرافیای ایران نیز نکته قابل توجهی است.

سخگوی شورای صنفی نمایش همچنین تاکید کرد: این طرح می تواند شیوه جدیدی برای جذب مخاطب به سینما باشد و شورای صنفی نمایش هم تمام تلاشش نجات گیشه و لبخند گرم مخاطبین به فیلم است.

وی با اشاره به فیلم های اکران تابستان افزود: پیش بینی اهالی سینما برای سال ۹۳، سالی خوب است البته رونق گیشه در آغاز سال ۹۳ این نوید را به سینمای ایران داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار