|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۰۸

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری باید پاسخگوی ساخت ساز سرای دلگشا باشد گفت: متأسفانه هنوز جواب منطقی در این زمینه از شهرداری نگرفتیم.

اقبال شاکری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سوالی در خصوص ساخت وساز شهرداری تهارن روی سرای دلگشا و درمعرض خطر قرار گرفتن مجموعه کاخ گلستان اظهار داشت: متأسفانه در این زمینه حرف و حدیثزیادی مطرح است، در حالی که باید معاونت معماری و شهرسازی شهرداری جوابگوی این موضوع باشد.

وی با بیان اینکه کمیسیون ماده ۱۵ شورای عالی شهرسازی در ارائه جوازها و تغییر کاربری ها مسئول هستند و باید در این زمینه پاسخ دهند که کار را به کجا می خواهند بکشانند اضافه کرد: در کمیسیون عمران و معماری نظر واحدی در این زمینه وجود دارد و آن هم این است که حفظ بافت هویتی شهر از واجبات است و ساخت وسازهایی که هویت شهری را تغییر دهد مشکل دارد.

شاکری تصریح کرد: ما در زمینه عدم ساخت و ساز روی سرای دلگشا به دلیل در معرض خطر قرارگرفتن کاخ گلستان موافق نظر سازمان میراثفرهنگی هستیم و این موضوع را بارها به شهرداری تذکر دادیم حتی در صحن علنی مجلس نیز انتقاد خود را در این زمینه مطرح کردیم.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تا کنون جواب منطقی در این زمینه از شهرداری نگرفتیم اما به طور رسمی اعلام می کنیم که شورای شهر و کمیسیون عمران موافق این ساخت و ساز نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار