|
|
کدخبر: ۱۶۵۴۱۲

مجمع ناشران دفاع مقدس برترین آثار ادبی منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت طی سال ۹۲ را در قالب بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب معرفی می کند.

گروه فرهنگی مشرق- امیرشهریار امینیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با شااره به برنامه حضور مجمع ناشارن دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب با اشاره به اینکه این تشکل صنفی به صورت مستقل برنامه در دست اجرایی برای حضور در نمایشگاه کتاب امسال ندارد اظهار کرد: کاری مشترک با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی در دست تدارک و اجرا داریم که بر اساس آن گزیده ای از برترین آثار منتشر شده در حوزه دفاع مقدس را در نمایشگاه عرضه خواهیم کرد.

وی افزود: این آثار که شامل بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب از تولیدات ادبی با موضوع دفاع مقدس در سال ۹۲ است در حین برپایی نمایشگاه کتاب در سالن یاس به نمایش در خواهد آمد و از طریق ناشران آنها نیز قابل خریداری است.

امینیان افزود: هشت نشست تخصصی در حوزه صنعت نشر و دفاع مقدس نیز در تدارک اجرا و برنامه ریزی قرار دارد که در ایام نمایشگاه کتاب در محل نشست های سالن یاس از سوی مجمع ناشران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

یادآوی می شود مجمع ناشران دفاع مقدس تشکلی صنفی است که در اردیبهشت ماه ۹۱ اعلام موجودیت کرد. همچنین هیئت موسس این انجمن را علی ناظری، عبدالرضا سالمی نژاد و امیر شهریار امینیان تشکیل می دهند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار