|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۸۸

دو عنوان از تاره ترین تالیفات حجت الاسلام محمد رضا زائری در مجتمع فرهنگی سرچشمه رونمایی می شود.

گروه فرهنگی مشرق- مراسم رونمایی از دو عنوان کتاب از تالیفات تازه حجت الاسلام محمد رضا زائری با عنوان «حجاب با حجاب» و «سبک زندگی» که به تازگی از سوی نشر «آرما منتشر شده اند، در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می شود.

در مراسم رونمایی از این کتاب ها حسین دهباشی، فرید الدین حداد عادل، حامد حجتی، کوروش علیانی، احمد شکرچی زاده، احسان رضایی، سید علی کشفی، لیلا اعتماد سعید، تقی دژاکام، علی جعفر آبادی، حسین قاضی زاده و… حضور خواهند داشت.

یادآوری می شود کتاب «حجاب با حجاب» دومین مجلد از تالیفات زائری با موضوع کتاب و کتابخوانی است که نخستین مجلد از آن سال قبل و با عنوان «حجاب بی حجاب» تالیف شد. کتاب سبک زندگی نیز عنوان تازه ترین یاددشات های زائری است که موضوع آن پیرامون سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

زائری در بخشی از مقدمه کتاب «حجاب با حجاب» نوشته است: در کتاب حاضر از این واقعیت تلخ سخن گفته ایم که باحجاب رفتار و عملکرد نادرست برخی اشخاص حقیقی و حقوقی، روی زیبا و دلپذیر مفهوم متعالی و آرمانی و ارزشمند حجاب پوشانده شده است. اگر برخی رفتارها و کردارهای نادرست و ناشیانه و گاه تخریبی و فاجعه بار نبود، شاید ابعاد گوناگون اجتماعی و فرهنگی این حکم الهی و فریضه شرعی به راحتی تبیین می شد و پذیرش آن برای مخاطبان بسیار گواراتر و آسان تر بود.

این مراسم روز دوشنبه ۸ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی، خیابان شهید صیرفی پور برگزار می شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار