|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۸۲

سرپرست دانشگاه فرهنگیان خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: تأسیس شبکه جهانی تربیت معلم با استفاده از ۱۵ کرسی فعال تربیت معلم را پیشنهاد کرده ایم؛ همچنین تقاضای تأسیس کرسی شانزدهم یونسکو در ایران را ارائه کرده ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان امروز در نشست تخصصی کیفیت در آموزش که در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان برای دستیابی به معلم تراز در جمهوری اسلامی ایران تأسیس شده است اما این پروژه هنوز ناتمام بوده و در آغاز راه قرار داریم.

وی افزود: مسئله تربیت معلم در سطح جهان نیز نیازمند توجه ویژه است، یونسکو نقش رهبری جهانی خود را در زمینه تربیت معلم به خوبی اجرا نکرده است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به این که ۲ پیشنهاد را به مدیرکل یونسکو ارائه کرده ام، گفت: پیشنهاد نخستم بنده این بود که در گام اول با استفاده از ۱۵ کرسی فعال تربیت معلم نسبت به تأسیس شبکه جهانی تربیت معلم اقدام شود. همچنین دانشگاه فرهنگیان تقاضای ایجاد کرسی شانزدهم یونسکو در حوزه تربیت معلم را ارائه کرده است که در صورت موافقت آن را تأسیس خواهیم کرد.

مهرمحمدی ادامه داد: پیشنهاد دوم بنده این بود که در مرحله بعدی شبکه تربیت معلم به یک نهاد تخصصی تبدیل شود که این موضوع می تواند کمک بسیاری به مدیریت بهتر دانش در حوزه تربیت معلم باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار