|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۲۹

رئیس سابق دادگستری کل استان تهران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سابق دادگستری استان تهران گفت: از تمام مردم استان تهران به دلیل بروز برخی کاستی ها عذرخواهی می کنم زیرا ممکن است برخی همکاران به دلیل تراکم پرونده ها و مشغله کاری، حرمت آنها را حفظ نکرده باشند.

به گزارش خبرنگار قضاییخبرگزاری تسنیم، علیرضا آوایی، رئیس سابق دادگستری استان تهران اظهار داشت: من وظیفه خود می دانم از تمام مسئولان دادگستری تقدیر کنم و از همه همکاران که با حضور بنده در دادگستری نتوانستم برای آنها اقدامی در خور شأن آنها انجام دهم عذرخواهی می کنم شاید برای برخی افراد نتوانستم مرخصی داده یا امکانات و تسهیلات فراهم کنم ولی هرآنچه از دست بنده برمی آمد انجام دادم.

وی با بیان اینکه نیازهای زیاد بود و مقدورات ناکافی ادامه داد: ضمن عذرخواهی از همه مردم به دلیل کاستی ها در دادگستری می گویم که تشکیلات قضایی از محور مهم و ارکان اساسی نظام است که هرچقدر سالم، مقتدر باشد همان میزان آبرومند شده و اقدامات موثری شکل می گیرد.

آوایی گفت: اگر به دلایلی به دادگستری لطمه وارد شود به نظام نیز لطمه وارد می شود بنده از عملکرد آمار و عملکرد خودداری می کنم و تأکید می کنم پیشرفت های قابل قبولی انجام داده ولی فاصله ما با آرمان ها بسیار زیاد است و بنده همین جا استدعا می کنم بیش از گذشته با آقای اسماعیلی در این سمت همکاری صورت گیرد.

رئیس سابق دادگستری استان تهران گفت: بنده در این سمت جز حمایت و همکاری چیزی ندیده و لذا وظیفه خود می دانم از روئسای قبل و فعلی کمال تشکر را داشته باشم.

آوایی بیان کرد: حرف دل من این است که از درون عطش برای حل مشکلات مردم دارم و آرزو دارم آنقدر آقای اسماعیلی در این سمت موفق شوند تا بدرخشند و بنده از صمیم قلب این را می گویم که امیدوارم روزی برسد که افکار عمومی بگویند کاش این جابجایی زودتر رخ می داد. چرا که آقای اسماعیلی برازنده این سمت هستند. از همین جا به رئیس جدید اعلام می کنم تمام توان خود را به کار می گیرم تا هر کمکی لازم بود به شما بکنم.

وی ادامه داد: از تمام مردم استان تهران به دلیل بروز برخی کاستی ها عذرخواهی می کنم زیرا ممکن است برخی همکاران به دلیل تراکم پرونده ها و مشغله کاری، حرمت آنها را حفظ نکرده باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار