|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۹۶

خبرگزاری تسنیم: از سوی شهردار تهران لوح تقدیر جشنواره پاسداشت نخستین های اتاف(ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی) در مدیریت محلی ایران به معصومه ابتکار به عنوان نخستین پیشنهاد دهنده مصوبه اجرایی اتاف در مدیریت شهری تهران در طراحی خلاقانه اهدا شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، جشنواره پاسداشت نخستین های اتاف(ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی) در مدیریت محلی ایران شنبه ۶ اردیبهشت با حضور محمدهادی ایازی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، احمد دنیامالی عضو شورای شهر تهران، قائمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، محکی مدیر کل دفتر مطالعات حوزه اجتماعی شهرداری و مهاجری دبیر علمی جشنواره برگزار شد.

در این مراسم از سامانه هوشمند اتاف و فصلنامه تخصصی آن رونمایی و از نخستین های جشواره اتاب تقدیر شد.

همچنین لوح تقدیر این جشنواره علاوه بر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به برخی از معاونان و مدیران ارشد پیشنهاد دهنده مصوبه اجرایی اتاف اهدا شد.

متن لوح تقدیر معصومه ابتکار به این شرح است: معماران خلاق اجتماعی، پیشگامان راهبری هستند که با طعم عشق، ایده ها را جسورانه طراحی و انجام ان را آغازیدند تا آیندگان با بالیدن بر آنان، راه پیشرفت را بپیمایند و کنش تاریخی نخستین ها را ماندگار سازند.

سرکار علیه به عنوان نخستین پیشنهاد دهنده مصوبه اجرایی اتاف در مدیریت شهری تهران در طراحی خلاقانه، آرمان گرایانه و اجرای مدبرانه " ارزیابی تاثیرات اجتماعی فرهنگی "(اتاف) در مدیریت محلی کشور نقش مانایی داشتید.

به مصداق " شریفه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق " از زحمات بی دریغ شما تقدیر و تشکر کرده و شایستگی هایتان را در بنیاد بنای(اتاف) می ستاییم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار