|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۵۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

خبرگزاری تسنیم: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه راه اندازی ۳ کلینیک تأمین اجتماعی زنان را در دستور کار داریم، گفت: قصد داریم مشکلات زنان کارگر را در قالب چند دستورالعمل در دولت دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در همایش تقدیر از زنان کارگر و کارآفرین در هفته کار و کارگر با بیان اینکه نامگذاری عناوین امروز که به نام زن است سوری نیست، گفت: حضور زنان در مراسم امروز بیانگر فعالیت آنان در عرصه های مختلف اجتماع است.

وی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت کارگران به خصوص زنان کارگر در عرصه های مختلف صنعتی و کشاورزی به کار خواهد گرفت، گفت: امروز روز کرامت خانواده است قدردان زحمات زنان که در عرصه خدمات درخشیدند هستیم.

ربیعی با تأکید براینکه زنان همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف اقتصادی داشته اند، بیان کرد: سخت کوشی زنان و کارکردن آنها هم پای مردان در دوران مختلف انقلاب اسلامی دیده شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: درحال حاضر دو میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده زن کارگر و ۴۰۰ هزار بازنشسته زن کارگر و همچنین ۵۰۰ هزار جامانده زن کارگر در جامعه تأمین اجتماعی داریم. که تلاش می کنیم تا مشکلات آنها را در قالب چند محور به دولت ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه شناسایی مسائل و مشکلات و آسیب های محیط کار برای زنان کارگر، بهداشت جسمی زنان در محیط کار و ارتقای سطح زندگی زنان کارگر را در دولت دنبال خواهیم کرد، افزود: با تلاش دولت توانستیم ۵۰ درصد داروهای نازایی را در بخش تأمین اجتماعی تحت پوشش قرار دهیم. همچنین در حال حاضر راه اندازی سه کلینیک ویژه زنان را در دستور کار داریم.

ربیعی تأکید کرد: با معاونت زنان ریاست جمهوری همکاری هایی را برای اجرای دستور العمل هایی به منظور ارتقای سطح زندگی زنان کارگر دنبال می کنیم. قصد داریم برای هر خانواده یک شغل ایجاد کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار