|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۵۴

مدیرعامل نفت پاسارگاد از حمایت این شرکت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای دانشجویان دانشگاههای کشور در حوزه قیر و آسفالت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن دلاویز که در جمع کارکنان معاونت توسعه و سرمایه گذاری این شرکت سخن می گفت، با بیان این خبر افزود: این تصمیم به منظور بالا بردن کیفیت قیر و آسفالت کشور با بهره گیری از توانمندی های علمی دانشجویان و دانشگاهیان کشور گرفته شده است.

وی با دعوت از ورود دانشجویان، دانشگاهیان و انجمن های علمی به منظور کمک به این صنعت ملی کشورمان ادامه داد: نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر خاورمیانه وظیفه خود می داند از تمامی پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که در زمینه قیر و آسفالت و با هدف کمک به این صنعت ملی کشورمان تهیه و اجرایی شوند حتماً حمایت مالی کند.

مدیرعامل نفت پاسارگاد با تاکید بر نگرش علمی به توسعه گفت: توسعه باید دانش بنیان باشد و توسعه مبتنی بر علم، پایدار است؛ لذا معتقدم برای توسعه صنعت قیر و آسفالت راهی جز گذر از مسیر علمی و دانشگاهی نداریم.

دلاویز راه اندازی دانشگاه جامع علمی –کاربردی ویژه " قیر و آسفالت " را از دیگر برنامه های توسعه علمی این شرکت اعلام کرد و افزود: راه اندازی این دانشگاه می تواند فاصله دانش قیر و آسفالت تا کاربرد عملی آن را پوشش دهد و این مهم به ارتقای کیفیت آسفالت کشور کمک شایانی می کند.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه برای راه اندازی این دانشگاه ادامه داد: این اقدام می تواند پایه گذار تحول علمی در حوزه قیر و آسفالت در کشور شود.

دلاویز، افزایش کیفیت قیر ایران را برای حضور موثرتر در بازارهای جهانی یک ضرورت فوری دانست و خاطرنشان کرد: تاکید دارم که حتی یک بشکه قیر بدون کیفیت نباید از کشور خارج شود، چرا که به مصالح ملی کشور در طولانی مدت آسیب می زند.

وی با تقدیر از تلاش های انجام شده در حوزه معاونت توسعه و سرمایه گذاری، گفت: برای توسعه پایدار و آینده پاسارگاد راهی جز توسعه نداریم، به همین منظور این معاونت در شرکت ایجاد تا خلا گذشته با فعالیت بیشتر جبران شود.

دلاویز با تاکید بر اینکه توسعه و سرمایه گذاری در استراتژی مدیریتی من نقش و جایگاه ویژه ای دارد، افزود: باید بخشی از سود شرکت را با نظر سهامداران به توسعه و امور سرمایه گذاری شرکت اختصاص دهیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار