|
|
کدخبر: ۱۶۶۴۹۵

نماینده کارفرمایان در شورای عالی اشتغال در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده کارفرمایان در شورای عالی اشتغال با اشاره به اینکه هنوز از برگزاری جلسه شورای عالی اشتغال خبری نیست گفت: جزئیات بسته سیاستی اشتغال دولت یازدهم هنوز بررسی نشده است.

محمد عطاردیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، درباره زمان بعدی برگزاری جلسه شورای عالی اشتغال گفت: ۹فروردین ماه جلسه شورای عالی اشتغال به ریاست آقای روحانی برگزار شد اما از آنجایی که در ایام تعطیلات بود ما حضور نداشتیم. اما هنوز نامه ای برای برگزاری جلسه بعدی به ما ارسال نشده است.

وی ادامه داد: بسته سیاستی در راستای ایجاد اشتغال در دولت تدبیر تهیه شده است اما هنوز جلسه شورای عالی اشتغال به منظور بررسی و تصویب این بسته تشکیل نشده است.

عطاردیان با بیان اینکه پیشنهاد ما در جلسه شورای عالی اشتغال راه اندازی فرصت های شغلی زودبازده بوده است افزود: پیشنهاد دادیم آن دسته از شغل هایی که زودتر به نتیجه می رسد در الویت قرار گیرد.

نماینده کارفرمایان در شورای عالی اشتغال اظهار کرد: در سراسر دنیا زمانی که نرخ بیکاری افزایش می یابد به منظور کنترل نرخ بیکاری, بنگاه های نیمه تعطیل را تقویت می کنند تا بخشی از مشکلات اشتغال برطرف شود در کشور ما نیز این روش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین پیشنهاد کردیم برای ایجاد اشتغال دائم و مستمر اشتغال منطقه ای مد نظر قرار گیرد. یعنی در هر منطقه استعداد مورد نظر بررسی و در راستای آن شغل ایجاد کنند.

عطاردیان گفت: سیاست وزیر این است که بحثاشتغال در کشور بر اساس استراتژی اشتغال دنبال شود و این همان چیزی است که ما سالهاست درخواست آن را مطرح کرده بودیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار