|
|
کدخبر: ۱۶۶۸۲۳

طی سال گذشته ما از سوی برخی جریانات سختی های بسیاری کشیدیم. مثلا در بحثکلید یکسری جریانات به ما حمله کردند در حالی که ما بارها اعلام کردیم این ماجرا به هیچ عنوان ربطی به مسائل سیاسی نداشته و ندارد.

به گزارش مشرق، تهیه کننده مجموعه برنامه های «عمو پورنگ» گفت: روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخرین قسمت های برنامه تلویزیونی «کتابخانه عمو پورنگ» به روی آنتن خواهد رفت و ما در قسمت آخر که روز جمعه پخش خواهد شد، از بچه ها خداحافظی خواهیم کرد

مسلم آقاجان زاده درباره خداحافظی عمو پورنگ و دلایل آن افزود: در حقیقت طیسال گذشته ما از سوی برخی جریانات سختی های بسیاری کشیدیم. مثلا در بحثکلید یکسری جریانات به ما حمله کردند در حالی که ما بارها اعلام کردیم این ماجرا به هیچ عنوان ربطی به مسائل سیاسی نداشته و ندارد.

یا درباره حضور اسپانسر در برنامه اصلا ما مقصر نبودیم و تصمیم گیرنده در این مورد نبودیم. اما یکسری جریانات که می خواستند آقای ضرغامی یا سازمان صداوسیما را بزنند، این ماجرا را دستاویز خود قرار دادند. ساخت برنامه برای کودکان به فکر و خلاقیت نیاز دارد و در این رابطه ما به فکر یک یا دو سال استراحت یا خداحافظی برای همیشه هستیم. ما نیاز به تجدید قوا داریم و اگر آقای دارابی موافقت کنند، فعلا با آنتن خداحافظی می کنیم.

منبع: روزنامه آرمان

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار