|
|
کدخبر: ۱۶۶۹۷۶

رئیس کل سازمان خصوصی سازی از ارائه و طرح فهرست نهایی شرکت های قابل واگذاری در سال ۹۳ در جلسه آینده هیات واگذاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله پوری حسینی در مورد فهرست نهایی شرکتهای قابل واگذاری در سال ۹۳ گفت: تصمیم گیری در مورد فهرست واگذاری های سال ۹۳ سازمان خصوصی سازی متفاوت از سالهای گذشته است و امسال تصمیم گرفتیم شرکتهای قابل واگذاری را با هماهنگی شرکتهای مادر تخصصی مورد بررسی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: با بررسی های صورت گرفته، تاکنون اتفاق نظر سازمان خصوصی سازی با شرکتهای مادر تخصصی برای درج نام ۱۶۱ شرکت در فهرست واگذاریهای سال ۹۳ قطعی شده است که از این تعداد ۵۹ شرکت به گروه یک و ۱۰۲ شرکت به گروه دو تعلق دارد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: درج یا عدم درج نام ۶۲ شرکت در فهرست واگذاریهای امسال که ۶ بنگاه گروه یک و ۵۶ بنگاه گروه دو را شامل می شود نیز در حال بررسی است؛ بعلاوه این که تا برگزاری جلسه آینده هیات واگذاری بررسی ۱۵۳ شرکت در قالب ۴۵ شرکت گروه یک و ۱۰۸ شرکت گروه دو در برنامه های این سازمان قرار دارد.

وی گفت: در مجموع در خصوص ۳۷۶ شرکت برای درج در فهرست واگذاریهای سال ۹۳ سازمان خصوصی سازی کار کارشناسی صورت خواهد گرفت و تلاش می کنیم لیست کاملی را برای طرح در جلسه آینده هیات واگذاری آماده کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار