|
|
کدخبر: ۱۶۷۰۷۸

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی وزارت راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال ۲۸ بیمارستان با دو هزار و ۴۶۰ تخت در سطح کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازسیرجان، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سیرجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر ۹ پروژه بیمارستانی در سطح استان کرمان در حال اجرا است که ۴ پروژه آن امسال به پایان می رسد.

معاون اجرایی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: این ۹ پروژه بیمارستانی در مجموع دارای یک هزار تخت هستند که چهار بیمارستان در شهرستان های ارزوئیه، قلعه گنج، کوهبنان و رودبار جنوب تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

وی با تاکید به اینکه راه اندازی این بیمارستان ها تحولی بزرگ در بخش درمان استان کرمان به وجود می آورد، افزود: بیمارستان شهرستان منوجان سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

معاون اجرایی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیمارستان سیرجان برای آموزش دانشجویان استفاده می شود، گفت: این بیمارستان دارای بخش های تخصصی کامل همانند داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان در کنار بخش های مراقبت های ویژه و بالینی، سی سی یو، آی سی یو و آزمایشگاه های مدرن و اتاق های عمل ویژه هر بخش است که تا پایان سال آینده به اتمام می رسند.

علیزاده افزود: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید این است که طرح های بیمارستانی زودتر از موعد مقرر تحویل داده شوند که این موضوع شامل بیمارستان سیرجان نیز می شود.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام و تکمیل بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سیرجان با توجه به موقعیت رو به رشد این شهرستان پرداخت می شود.

معاون اجرایی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه برای این بیمارستان در سال ۹۲ شش میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار داده شده و امسال نیز ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص اختصاص می یابد، افزود: در شرایط نیاز برای تسریع در عملیات اجرایی بیمارستان، از منابع مالی سایر طرح های بخش سلامت استفاده می شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: قرار بود امسال در سطح کشور ۲۳ بیمارستان با ۱۳۰۰ تخت تحویل داده شود که با توجه به وضعیت حوزه سلامت، در جلسه روز گذشته وزارتخانه مقرر شد تا پایان امسال ۲۸ بیمارستان با دو هزار و ۴۶۰ تخت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار