|
|
کدخبر: ۱۶۷۱۴۸

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه های کشور از رشد ۱۰.۷ درصدی پروازهای داخلی، بین المللی و عبوری در فروردین ۹۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شوشتری با بیان اینکه در فروردین ماه سال جاری ۳۷ هزار و ۸۹۸ پرواز صورت گرفته است، گفت: نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی با افزایش سه هزار و ۶۶۳ پرواز روبرو بوده ایم. وی افزود: بیشترین این پروازها در نشست و برخاست بین المللی صورت گرفته و حاکی از رشد ۳۸.۲ درصدی است.

وی خاطرنشان کرد: در فروردین ماه سال جاری هفت هزار و ۵۸۴ پرواز بین المللی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو هزار و ۹۶ مورد افزایش داشته است.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه های کشور با اشاره به رشد ۷.۵ درصدی پروازهای داخلی گفت: در این بخش نیز ۱۳ هزار و ۸۸۸ پرواز صورت گرفت در حالی که این رقم در فروردین سال گذشته ۱۲ هزار و ۹۲۴ پرواز بود.

شوشتری با اعلام افزایش پروازهای عبوری بر فراز کشور گفت: در ماه گذشته ۱۵ هزار و ۵۷۰ پرواز عبوری از آسمان کشور انجام شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است.

یادآور می شود؛ آمار مذکور در مقایسه با اسفند ماه ۹۲ نیز روندی صعودی داشته به طوری که در پروازهای داخلی ۳۴۸، در پروازهای عبوری ۶۶۰ و در پروازهای بین المللی با ۱۲۹۰ مورد افزایش روبرو بوده ایم. گفتنی است؛ در مجموع پروازهای فروردین سال ۹۳ نسبت به اسفند ۹۲، دو هزار و ۴۱۰ مورد افزایش نشان می دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار