|
|
کدخبر: ۱۶۷۲۵۶

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل هواپیمایی آتا از تشکیل کمیته ویژه بررسی و کاهش تاخیرهای پروازی در این ایرلاین خبر داد و گفت: سال گذشته یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۱۱ مسافر از طریق هواپیمایی آتا جابجا شدند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی هواپیمایی آتا، یونس دقیق کیا با بیان این که در نوروز ۹۳ بیش از ۸۵هزار مسافر از سوی این شرکت جابجا شد، افزود: عملکرد سال ۹۲ در مقایسه با سال پیش از آن حاکی از افزایش ۲۵ درصدی جابه جایی مسافر است.

وی با یادآور این که سال گذشته یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۱۱ مسافر از طریق هواپیمایی آتا جابجا شدند، اظهار کرد: ضریب اشغال صندلی این شرکت از ۸۷ درصد در سال ۹۱ به ۹۱ درصد در سال ۹۲ افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا با اشاره به اینکه تعداد پروازهای فوق العاده نوروزی این شرکت از ۲۶ اسفند ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ را ۶۶ پرواز اعلام کرد و ادامه داد: در مقاطع مختلف ۲۴ پرواز نیز در مسیر های مورد نیاز و به خواست سایر شرکتهای هواپیمایی انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: در طول حدود ۴ سال فعالیت عملیاتی شرکت آتا، تعداد مسافران جابه جا شده توسط این شرکت(تا پایان اسفند ۱۳۹۲) از مرز ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشت.

مدیر عامل آتا ابراز امیدواری کرد با پیوستن هواپیماهای جدید به ناوگان این شرکت مسیر های جدید خارجی و داخلی همچون تبریز - دبی - تبریز و پرواز هایی به مقاصد دمام عربستان، مسقط عمان، باکو آذربایجان به زودی راه اندازی شود.

دقیق کیا همچنین از دست بررسی بودن مسیرهای پروازی ارومیه - کیش - ارومیه و ارومیه - استانبول - ارومیه خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار