|
|
کدخبر: ۱۶۷۲۵۸

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد:

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: کلیات طرح منطقه آزاد تجاری بوشهر مورد مواقفت معاون اول رئیس جمهور است که امیدوارم با اجرای فرایند آن در مراحل بعدی این طرح اجرایی شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازبوشهر، اکبر ترکان شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه شوق توسعه در همه نقاط کشور فراهم است اظهار کرد: آثار توسعه و پیشرفت بابرنامه ها و طرح هایی که تدوین شده است دراستان بوشهر وجود دارد.

وی از اجرای طرح مطالعه حوزه نفوذ در منطقه پارس جنوبی خبرداد و گفت: با اجرای این طرح مطالعاتی که اسناد آن مهیا است زمینه توسعه و پیشرفت استان بوشهر که از جهات مختلف جغرافیایی تعیین و مشخص شده فراهم شود.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به وجود هزاران هکتار زمین برای سرمایه گذاری در استان بوشهر تصریح کرد: هزاران هکتار زمین با فراهم بودن زیر ساخت های لازم از جمله شبکه آب، برق، جاده و ارتباطات زمینه سرمایه گذاری با ارزان ترین قیمت در استان بوشهر فراهم کرده است.

ترکان با بیان اینکه توسعه هر منطقه باید در زندگی مردم تاثیرگذار باشد گفت: توسعه باید در ارتقا سطح زندگی مردم اثر بگذارد اگر بی اثر بود آن توسعه ناموفق بوده است.

وی با بیان اینکه درآمد سرانه در استان بوشهر ۲۰ هزار دلار است گفت: این میزان درآمد در کمتر جایی از کشور یافت می شود که باید نسبت به درآمد سرانه بالای استان بوشهر، این استان را به رشد وتوسعه برساند.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به اینکه زیرساخت های منطقه آزاد تجاری در بوشهر فراهم است گفت: هیئت عالی رتبه قطری مدت ها قبل اصرار بر مشارکت سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری بوشهر داشت که این مهم باید بدست سرمایه گذاران بوشهری محقق شود.

ترکان با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور ازکلیات منطقه آزاد تجاری بوشهر موافق است تصریح کرد: کلیات طرح منطقه آزاد تجاری بوشهر مورد مواقفت معاون اول رئیس جمهور است که امیدوارم با اجرای فرایند آن در مراحل بعدی این طرح اجرایی شود.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار