|
|
کدخبر: ۱۶۷۳۶۳

تهیه کننده سریال «پایتخت» نسبت به خبر ساخت سری چهارم این مجموعه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: از شما می شنوم که قرار است «پایتخت ۴» ساخته شود.

گروه فرهنگی مشرق- الهام غفوری گفت: صحبت هایی در حد اینکه مردم همچنان دوست دارند «پایتخت ۴» ساخته شود، از سوی سازمان صدا و سیما مطرح شده بود اما هنوز هیچ گفت وگوی رسمی که دال بر این باشد، حتما این سریال ادامه پیدا کند، پیش نیامده است و من نمی دانم چه بگویم.

وی در ادامه اظهار کرد: حرف زدن در مورد «پایتخت ۴» خیلی سخت است و من نمی توانم چیزی بگویم جز اینکه ساخت این سریال برای چهارمین بار نیاز به تدارکات وسیعی دارد که از جمله آن ها جمع کردن مجدد گروه «پایتخت» در کنار هم است که این کار دشواری است؛ به همین خاطر درخصوص ساخت «پایتخت ۴» هیچ چیز هنوز معلوم نیست و مثل یک خواب می ماند. همچنین در کنار جمع کردن دوباره ی عوامل، فراهم آوردن شرایط ساخت این سریال و مهمتر از همه پیدا کردن قصه هایی جدید که بتواند توقعات مخاطبان را برآورده کند، کار بسیار دشواری است.

این تهیه کننده در بخشی دیگر از گفت وگویش با بیان اینکه خیلی ها از همان ابتدا خیالشان راحت بود که از سریال «پایتخت» استقبال می شود، خاطرنشان کرد: شمار زیادی از دوستان و همکاران می گفتند از همان اول معلوم بود که «پایتخت» موفق می شود درحالی که باید گفت همان دلایلی که باعثموفقیت «پایتخت» شد، می توانست باعثشکستش هم بشود چرا که این سریال هربار نیاز به قصه هایی قوی دارد که مخاطب را با خود همراه کند؛ بر این اساس باید اتفاقات زیادی بیافتد و همه آمادگی ادامه این سریال را داشته باشند.

غفوری در پایان گفت: ساخت «پایتخت ۴» همت بزرگی می خواهد؛ ضمن اینکه صحبت کردن درخصوص ادامه این سریال در مقام تهیه کننده برایم خیلی سخت است. با پایان پخش «پایتخت ۳»، سیروس مقدم اعلام کرد که دیگر «پایتخت ۴» را نمی سازد.

در پی این اظهارنظر، در مراسم تقدیر از برترین های نوروز ۹۳ که «پایتخت» بیشترین جوایز را ربود، معاون سیما اعلام کرد: «پایتخت» سریالی بود که در ایام نوروز کام مردم را شیرین کرد تا جایی که برخی می گفتند نوروزمان با «پایتخت» معنا پیدا کرد ولی چرا آقای مقدم اعلام کرده که دیگر «پایتخت» نمی سازد؟ مردم همچنان اصرار دارند که «پایتخت» ادامه پیدا کند چراکه قهرمانان این سریال برایشان باورپذیر شده اند.

پس از معاون سیما، مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما نیز در نشست روز گذشته با خبرنگاران درخصوص سریال «پایتخت ۴» اعلام کرد: سریال «پایتخت ۳» توسط همه بخش های نظارتی مورد تقدیر قرار گرفت و مردم مازندران نیز از آن راضی بودند. بنابراین ما فکر می کنیم که عقلایی است که از این ظرفیت موجود استفاده کنیم و نویسندگان سریال هم برای مجموعه چهارم آن طرح می دهند؛ بنابراین مخاطبان می توانند نوروز ۹۴ شاهد آن باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار