|
|
کدخبر: ۱۶۷۵۹۵

خبرگزاری تسنیم: نمایشگاه کتاب تهران امسال با حضور اعضای جهادگر خانه شهریاران جوان رنگ و بویی از جوانی خواهد گرفت.

به گزارشخبرگزاری تسنیمهمزمان با آغاز بیست وهفتمین نمایشگاه کتاب، اعضای خانه شهریاران جوان با حضور در محل نمایشگاه و با شعار " تهران، به وقت جوانی " ضمن معرفی این مجموعه فرهنگی - اجتماعی به ارائه ی برنامه های متنوع برای بازدیدکنندگان خواهند پرداخت.

از جمله برنامه های این خانه اجرای طرح " نذر کتاب " در این دوره از نمایشگاه خواهد بود. این طرح که با هدف ترویج فرهنگ اهدا کتاب و کتابخوانی، افزایش سرانه مطالعه، ارتقا سطح فرهنگی شهر تهران اجرا خواهد شد شامل جمع آوری و دسته بندی کتاب هایی است که بازدیدکنندگان به صورت داوطلبانه آن ها را برای اهداء به کتابخانه های سطح شهر تهران در اختیار غرفه های خانه شهریاران قرار دهند.

همچنین اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات مشکلات و معضلات شهری و انتشار کتاب های الکترونیک از طریق بلوتوثاز جمله برنامه های فرهنگی خانه شهریاران جوان است که توسط اعضای جهادگر این خانه در طول برپایی نمایشگاه کتاب تهران به اجرا در خواهد آمد.

علاقمندان به عضویت در خانه شهریاران نیز می توانند ضمن بازدید از غرفه های مختلف این مجموعه اقدام به ثبت نام در این خانه نمایند. غرفه های خانه شهریاران جوان از ۱۰ الی ۲۰ اردیبهشت ماه، همزمان با ۲۷ امین نمایشگاه کتاب تهران در مصلای تهران مستقر بوده و آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهند بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار