|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۳۱

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از الویت های آموزش و پرورش در سال جاری ساماندهی و سازماندهی منابع انسانی است که با عنایت دولت و مجلس در توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش گام بر می داریم.

به گزارشخبرگزاری تسنیماز نوشهر علی اصغر فانی در همایش تجلیل از معلمان استان مازندران در دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر اظهار کرد: سرمایه هر کشوری از سه جز نیروی انسانی، سرمایه فیزیکی و سرمایه منابع طبیعی تشکیل می شود که نیروس انسانی نقش تاثیر گذاری دارد.

وی افزود: در کشورهای تولید کننده مواد خام میانگین نیروی انسانی آن ۳۶ درصد و در کشور ایران میانگین نیروی انسانی ۳۴ درصد است که باید تلاش شود این میانگین افزایش یابد.

فانی تاکید کرد: نیروی دانش آموزی ما در کشور ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز است که زیر ساخت منابع انسانی در کشور را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: خروجی آموزش و پرورش ورودی دانشگاه ها و دیگر نهادها را تشکیل می دهند که در دل آموزش و پرورش معلمان نقش ممتاز و کلیدی دارند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در آموزش پرورش مدیریت و منابع آموزشی موثر هستند اما آنچه موثرتر است و نقش اصلی را ایفا می کند معلم است.

وی گفت: یکی از الویت های آموزش و پرورش در سال جاری ساماندهی و سازماندهی منابع انسانی است که با عنایت دولت و مجلس در توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش گام بر می داریم.

فانی اظهار کرد: کوچکترین تصمیمات در آموزش و پرورش در جامعه اثرگذار بوده و این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای آموزش و پرورش است.
انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار