|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۳۹

شرکت حمل و نقل ریلی رجا ظرفیت جابه جایی مسافر در مسیر مشهد - زنجان و بالعکس را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سلیمانی با اشاره به افزودن یک رام قطار دیگر در مسیر مشهد - زنجان گفت: علاوه بر قطار موجود که به صورت یک روز در میان حرکت دارد، قطار دیگری با سازمان مشترک درجه یک ۴ تخته و ۶ صندلی معمولی(کوپه یی) در مسیر مشهد - زنجان به صورت روز درمیان اضافه شد.

مدیر بازرگانی و برنامه ریزی قطارهای شرکت رجا در خصوص ساعت حرکت قطار جدید مشهد - زنجان و بالعکس افزود: قطار یاد شده ساعت ۲۱:۳۵ از مشهد حرکت و ساعت ۱۶:۵۵ از زنجان مراجعت کرده و مدت زمان سیر آن حدود ۱۷ ساعت است.

وی ظرفیت قطار جدید را ۴۴۸ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: قطار قبلی مشهد - زنجان نیز ساعت ۲۳:۲۵ از مشهد حرکت کرده و ساعت ۲۰:۲۰ از زنجان مراجعت می کند.

سلیمانی به بهای بلیت قطار مشهد - زنجان اشاره کرد و گفت: بهای بلیت واگن ها درجه یک ۴ تخته ۵۳۳ هزار ریال و بهای بلیت واگن های ۶ صندلی معمولی(کوپه یی) ۲۲۰ هزار ریال است.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا همچنین گزارش داد: ارائه شماره تماس خریداران بلیت به اپراتورهای فروش بلیت قطار، به منظور اطلاع رسانی های ضروری از قبیل: تاخیر، لغو حرکت و یا خسارتی شدن یک قطار از طریق تلفن مسافر است.

تسریع در اطلاع رسانی ها با ارائه شماره تلفن همراه مسافر به جای شماره تلفن ثابت، برای این شرکت امکان پذیرتر خواهد بود. این شرکت از هموطنان درخواست کرد، همکاری لازم را در این خصوص هنگام خرید بلیت قطار با اپراتورهای فروش نمایندگی های مجاز عرضه بلیت قطار در سراسر کشور داشته باشند.

متقاضیان خرید بلیت قطارهای مسافری هنگام خرید بلیت، شماره تماس ضروری و ترجیحا تلفن همراه خود را به اپراتورهای فروش نمایندگی های مجاز عرضه بلیت قطار اعلام کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار