|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۹۴

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: در حال حاضر با توجه به عملیات و هجمه های دشمن در زمینه فرهنگی، میدان اصلی مبارزه ما با آمریکا، مدرسه ها است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اولین جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی در سال جدید گفت: وضعیت عمومی تعلیم و تربیت در حال حاضر به گونه ای است که هر چقدر به سمت جلو حرکت می کنیم نیازمان به تشکل های دانش آموزی بیشتر می شود.

وی در ادامه خطاب به اعضای تشکل های دانش آموزی افزود: دانش آموزان با توجه به علایقی که دارند وارد میدان می شوند و ما باید فضایی را فراهم کنیم تا دانش آموزان بتوانند آرزوهای بزرگشان را از طریق ارتباط و اتصال با شبکه های جوشنده تأمین کنند و این هویت بخشی جدیدی است که برای دانش آموزان ایجاد می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموز هنگامی که وارد یک تشکیلات می شود باید ضمن احساس هویت، در یک فضای امن قرار بگیرد و آموزش و پرورش باید تمام فرصت و خدمات را در اختیار تشکل قرار دهد، در نتیجه می توان یک اتفاق خوب و مثبت را شاهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: امروز دغدغه اصلی تشکل های دانش آموزی این است که پایه های اعتقادی دانش آموزان بر مبنای انقلاب اسلامی شکل بگیرد لذا نباید در فراز و فرودهای سیاسی کشیده شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با توجه به وضعیت فرهنگی فعلی در جامعه خاطرنشان کرد: تشکل های دانش آموزی باید با فعال سازی خود دانش آموزان در جهت اصلاح وضعیت فرهنگی در مدارس برآیند یعنی در بعضی از مسائل و مشکلات در مدارس دیگر کاری از عهده مدیر و معاون و… بر نمی آید و این وظیفه دانش آموز است که در بین بچه ها نفوذ کند و وضعیت را سامان بخشد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر با توجه به عملیات و هجمه های دشمن در زمینه فرهنگی، میدان اصلی مبارزه ما با آمریکا کف مدسه هاست و امیدوارم آموزش و پرورش تشکل های دانش آموزی را با هویت خود به رسمیت بشناسد و دانش آموزان بتوانند به راحتی با توجه به علایق خود در این تشکل ها جذب شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار