|
|
کدخبر: ۱۶۷۷۹۵

انتقاد شدید شاکری در جلسه امروز شورای شهر:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: پروژه استعفا دادن را رها کنید؛ بدانید موج اول بالا بردن دُز قضیه مدیریت شهری و موج دوم آن ریاست جمهوری را می زند و این ها به ضرر ماست.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، مجتبی شاکری در شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهارات اعضای شورا درباره حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا در بزرگراه آزادگان، اظهار داشت: به این موضوع از منظر حکومتی به موضوع نگاه کنید و ببنید در چه جامعه ای با چه وضعیت اقتصادی و در مقابل چه امکاناتی هستیم، همه صحبت های ما به مردم منتقل می شود.

وی ادامه داد: فهرست مسائل اساسی که مردم با آن درگیر هستند مانند آلودگی هوا، آلودگی آب، بافت های فرسوده و غیره را با هم جمع کنید ببینید چه خسارتی وارد می شود؛ شما با یک بودجه محدود می خواهید همه کار بکنید. ما می دانیم ۲ هزار اتوبوس فرسوده هستند اما هنگام تصویب بودجه نمی توانیم رقم قابل توجهی به آن اختصاص دهیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: می دانیم میزان سوختی که به رانندگان تاکسی اختصاص می یابد آنها را تأمین نمی کند اما چاره ای نداریم ولی نباید قیمت ها بالا برود و جامعه را حفظ کنیم. نمی خواهم بگویم کاری نکنیم می خواهم بگویم دُز قضیه را بالا نبرید تا بعدا گریبان کل مملکت را بگیرد به گونه ای حرف بزنیم که امکان مدیریت وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مگر همه هواپیماهایمان استاندارد هستند، گفت: دوستان در نظر دادن دقت کنند. پروژه استعفا دادن را رها کنید یکبار این را تجربه کردیم و بحران ایجاد شد، بس است. پیگیری کردن معقول و پیگیری درست ولی بدانید موج اول بالا بردن دُز قضیه مدیریت شهری و موج دوم آن ریاست جمهوری را می زند و این ها به ضرر ماست. باید به دولت کمک کنیم و نگذاریم این موضوعات بحران های سیاسی و اجتماعی ایجاد کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار