|
|
کدخبر: ۱۶۸۰۶۲

احمدی مقدم با اشاره به انصراف تعدادی کمی از مردم برای دریافت یارانه ها تأکید کرد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ناجا در واکنش به انصراف درصد کمی از مردم از دریافت یارانه ها گفت: عملاً همراهی مردم در حد انتظار نبود و هدفمندی یارانه ها آزمونی بود تا بفهمیم مردم همواره مثل ما فکر نمی کنند.

به گزارش خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، سردار اسماعیل احمدی مقدم در هفدهمین گردهمایی معاونان اجتماعی نیروی انتظامی با اشاره به آغاز شدن فاز دوم هدفمندی یارانه ها و انصراف تعداد کمی از مردم برای دریافت یارانه ها اظهار داشت: در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نظر دولتی ها این بود که درصد زیادی از مردم از دریافت یارانه ها انصراف می دهند ولی عملاً همراهی مردم در این مورد در حد انتظار نبود و هدفمندی یارانه ها آزمونی بود تا بفهمیم مردم همواره مثل ما فکر نمی کنند.

وی ادامه داد: باید به این موضوع توجه داشت که اگر مردم ما را قبول دارند الزاما تمامی نظرات ما را قبول ندارند و باید حواسمان باشد که مردم تا کجا ما را همراهی خواهند کرد.

احمدی مقدم با تأکید بر این که رضایت مردم یک سرمایه اجتماعی است، افزود: باید توجه داشت که سرمایه اجتماعی مان را که همان رضایت مردم است در جای مناسب به کار ببریم.

فرمانده ناجا همچنین خاطرنشان کرد: البته به نظر من عملکرد دولت در افزایش قیمت حامل های انرژی عاقلانه و خوب بود و با شرایط فعلی و با بهره گیری از تجربه دوره گذشته بهترین راهکار ممکن بود که خوشبختانه مردم هم در اجرای فاز دوم همکاری کردند و هیچ تنشی رخ نداد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار