|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۰۹

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ترافیکی ویژه در محدوده مصلی تهران، همزمان با آغاز به کار نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: هرگونه توقف منجر به سد معبر مستلزم برخورد قانونی است و خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ سید تیمور حسینی در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، با اعلام خبر اجرای طرح ترافیکی ویژه پلیس تهران بزرگ همزمان با آغاز به کار نمایشگاه کتاب اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچون سنوات گذشته، طرح ترافیکی ویژه ای را همزمان با آغاز به کار نمایشگاه کتاب از روز گذشته به اجرا در آورده است که در اجرای این طرح محدودیت توقف و تردد خودروها در خیابان های مجاور محل برگزاری نمایشگاه کتاب اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه افزود: در اجرای این طرح بالغ بر ۳۰ تیم سواره و بیش از ۵۰ نفر از عوامل پلیس راهور حضور دارند و کنترل دقیقی بر تردد خودروها مطابق با طرح زوج و فرد حاکم بر این محدوده و توقف در خیابان های شهید بهشتی و قنبرزاده و بزرگراه های مدرس و رسالت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه توقف خودروها در این محدوده تا زمان اتمام اجرای این طرح ممنوع است، گفت: هرگونه توقف منجر به سد معبر مستلزم برخورد قانونی است و خودروهای متخلف به پارکینگ منتقل خواهند شد.

حسینی هدف از اجرای این طرح را در وهله اول، سهولت در رفت وآمد مراجعان به نمایشگاه دانست که از اقصی نقاط کشور برای بازدید از نمایشگاه کتاب عازم تهران شده اند و جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان تهرانی و مضاعف نشدن مشکلات ترافیکی آن ها را از دیگر اهداف این طرح ترافیکی عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه اجرای این طرح تا پایان آخرین روز برگزاری نمایشگاه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پارکینگ های در نظر گرفته شده برای نمایشگاه کتاب دارای ظرفیت محدودی هستند لذا به مردم توصیه می کنیم تا برای بازدید از این نمایشگاه از مترو و سامانه های حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا عبور و مرور آن ها در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب با سهولت بیشتری انجام شود و تردد خودروها با نظم بیشتری صورت پذیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار