|
|
کدخبر: ۱۶۸۲۱۳

معاون اتاق تعاون ایران از برگزاری دهمین دوره نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش خبر داد و گفت: این نمایشگاه از دیروز در جزیره زیبای کیش آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت ما نیز ادامه خواهد داشت.

محمدحسین کلاتهایی در گفتگو با مهر درباره برگزاری دهمین دوره نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش گفت: امسال دومین دوره این نمایشگاه از سوی امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران در جزیره کیش برگزار می شود که از روز گذشته آغاز و تا پنجشنبه هفته جاری نیز ادامه خواهد داشت.

معاون اتاق تعاون ایران اظهار داشت: دهمین نمایشگاه بین المللی با حضور نزدیک به ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت ۴ هزار و ۱۰۰ متر مربع برگزار می شود.

کلاتهایی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه گردهمایی های تخصصی مختلفی در حوزه صنعت ساختمان برگزار خواهد شد و برای اولین بار نیز شرکتی از کشور آمریکا در این نمایشگاه حضور یافته است.

مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران بیان داشت: این نمایشگاه نسبت به دوره قبل از رشد ۲۰ درصدی برخورد شده و انتظار می رود در سال های آینده نیز با کیفیت و با حضور تعداد بیشتری از کشورها و در سطح مطلوب تری برگزار شود.

این مقام مسئول در اتاق تعاونی ایران تاکید کرد: حضور شرکت هایی در حوزه فناوری های صنعت ساختمان و شرکت های منتخب تولید داخلی از نکات برجسته نمایشگاه امسال است. همزمان با این نمایشگاه همایش تخصصی صنعتی سازی و مدیریت پروژه نیز برگزار شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار