|
|
کدخبر: ۱۶۸۳۶۱

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آزادسازی قیمت بلیت هواپیما تا نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: مذاکراتی با طرف های اروپایی برای لغو محدودیت های سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیمدر جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر اقدام سازمان هواپیمایی کشوری برای حل مشکل محدودیت های سوخت رسانی به ایرلاین های ایرانی مانند هما که جمعه گذشته صربستان از تحویل سوخت به هواپیماهای آن خودداری کرده بود، اظهار کرد: یکی از شاخه های مذاکرات ژنو مسائل مربوط به سوخت رسانی به ایرلاین های ایرانی است. در بعضی از زمینه ها مذاکرات به آن شکل که می خواستیم پیش نرفته است و در برخی دیگر از شاخه ها مذاکرات مثبت بوده است.

وی تصریح کرد: در مذاکره با کشورهای اروپایی برای رفع محدودیت های سوخت رسانی آنها نیز از این روند ابراز نارضایتی کرده اند چراکه ما هم در ایران به آنها سوخت نمی دهیم. اروپایی ها از مذاکره با آمریکایی ها برای حل این مشکل خبر داده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که اروپایی ها در مذاکرات اعلام کرده اند که تمایلی به عدم تحویل سوخت به هواپیماهای ایرانی ندارند، اظهار کرد: متاسفانه شرکت های سوخت رسان یا آمریکایی هستند یا این که تحت فشار آمریکایی ها مجبورند به هواپیماهای ایرانی سوخت را تحویل ندهند.

جهانگیریان همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار تسنیم در خصوص زمان آزادسازی قیمت بلیت هواپیما گفت: با توبه به آخرین مصاحبه وزیر راه و شهرسازی در نیمه نخست سال جاری قیمت بلیت هواپیما آزادسازی می شود.

به گزارش تسنیم، وزیر راه و شهرسازی اسفند سال گذشته به تسنیم گفته بود آزادسازی قیمت بلیت هواپیما اردیبهشت ۹۳ اجرایی می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار