|
|
کدخبر: ۱۶۸۳۷۸

قدردانی معاون شهردار از شورای شهر، رسانه ها، پلیس، اورژانس و مراکز درمانی

خبرگزاری تسنیم: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره حادثه واژگونی اتوبوس در بزرگراه آزادگان گفت: این حادثه تأسف بار به نوعی به نماد همدلی مردم، مسئولان و نیز دست اندرکاران دستگاه های مختلف با یکدیگر تبدیل شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سیدجعفر تشکری هاشمی افزود: لازم می دانم از عنایت شهردار تهران که از نخستین لحظات وقوع حادثه با توجه ویژه نسبت به این موضوع دستور رسیدگی فوری به وضعیت مجروحان و مصدومان و انتقال آن ها به مراکز فوق تخصصی و تقبل تمام هزینه های درمانی وی از سوی شهرداری تهران را صادر فرموده و شخصاً به عیادت آسیب دیدگان رفتند، قدردانی کنم.

معاون شهرار تهران افزود: مدیریت و کادر درمانی بیمارستان های شهید فیاض بخش(ع)، شریعتی، امام خمینی(ره) مدائن، یاس سفید، حضرت رسول اکرم(ص) و آتیه، بیشترین همکاری را با مدیریت شهری و آسیب دیدگان داشتند.

وی با اشاره به اینکه فراموش نکنیم رسانه ها بیش ترین نقش را در اطلاع رسانی موضوع و آگاه سازی افکار عمومی بر عهده داشتند، اظهار کرد: عموم رسانه ها با رویکرد کاملاً کارشناسی موضوع را منعکس کردند و جا دارد از صدا و سیما، خبرگزاری ها و سایت های خبری و نیز روزنامه ها و مطبوعات قدردانی ویژه داشته باشیم.

تشکری هاشمی با بیان این که با هیچ عبارتی نمی توان به خانواده متوفیان این حادثه تسلیت گفت و جای خالی آن ها را پُر کرد، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه آرزوی آرامش و آمرزش الهی داشته و برای خانواده های این عزیزان بردباری و شکیبایی آرزو داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان با تأکید بر این که مدیریت شهری در خصوص تأمین ایمنی و حفظ جان مردم سر سوزنی کوتاه نمی آید، خاطرنشان کرد: با توجه به این که ساختار فنی اتوبوس واژگون شده باعثتشدید آسیب های وارده به مسافران شده، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی به منظور احقاق حقوق حادثه دیدگان هیچ مسامحه و ملاحظه ای نخواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار