|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۴۰

تویسرکانی در مراسم معارفه فرمانده بسیج سازمان ثبت اسناد:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است مسئولیت آنها در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی دو چندان خواهد بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، عطار زاده، فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه نیز، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید حوزه مقاومت بسیج این سازمان ثبت و اسناد کشور، فرهنگ و تفکر بسیجی و برگرفته از اسلام ناب را عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس و دوران های سخت عنوان کرد و اظهارداشت: تشکیل این نهاد حاصل دور اندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بود که بعد از دوران دفاع مقدس نیز فرمودند بسیج باید با قدرت و اقتدار کامل به کار خود ادامه دهد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برکارآمدی و سلامت دستگاه قضایی افزود: بسیجیان قوه قضائیه مهمترین نقش را در تحقق این خواسته به حق رهبر معظم انقلاب بر عهده دارند و با تمام توان در کمک به پیشبرد اهداف این قوه گام بر می دارند.

عطار زاده ابراز امیدواری کرد در سال ۹۳ اقدامات موثری در جهت گسترش فرهنگ ناب بسیجی و ازدیاد پایگاههای بسیج در قوه قضائیه برداشته شود.

در این مراسم، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ماندگاری و سربلندی انقلاب اسلامی ایران را مرهون جانفشانی های صدها هزار بسیجی دانست که با نثار خون خود امروز ما را وارثاین کشور عزتمند کردند و ما وظیفه داریم که از این جایگاه با همه توان پاسداری کنیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حضور فعال بسیج همچون دوران دفاع مقدس در شرایط امروز و در سنگر خدمت رسانی به مردم را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: بسیجیان امروز مسئولیت سنگین تری در پاسداری از خون شهدا با پیشتازی در خدمت رسانی به نظام و انقلاب دارند و قطعاً در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است مسئولیت آنها در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی دو چندان خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش های غلامرضا ادیبی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج این سازمان، برای هاشم کارگر به عنوان فرمانده جدید این حوزه به عنوان نیرویی عامل و تلاشگر آرزوی موفقیت کرد.

هاشم کارگر فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز با تشکر از حمایت های همیشگی تویسرکانی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف ماموریتی این سازمان گفت: فرهنگ بسیجی در این سازمان از تقویت شعائر اسلامی و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفته تا عرصه های مهم برنامه ریزی و خدمت رسانی به مردم، گسترش پیدا کرده و به عنوان بازویی مهم در تحقق اهداف سازمانی ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار