|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۸۰

خبرگزاری تسنیم: هیات مدیره بورس انرژی با صدور اطلاعیه ای از همه سهامداران حقیقی خواست تا در صورت تمایل به عضویت در هیات مدیره این شرکت، نسبت به ثبت نام در سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم؛ هیات مدیره بورس انرژی با صدور اطلاعیه ای از همه سهامداران حقیقی خواست تا در صورت تمایل به عضویت در هیات مدیره این شرکت، نسبت به ثبت نام در سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام کنند.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به برنامه انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورس انرژی(سهامی عام) سهامداران حقیقی متقاضی عضویت در هیات مدیره این شرکت می توانند برای طی مراحل اداری اقدام کنند.
در این اطلاعیه که علاوه بر روزنامه رسمی شرکت در پایگاه کدال هم منتشر گردیده، تصریح شده است: با استناد به تبصره ۲ ماده ۳۱ اساسنامه شرکت بورس انرژی سهامداران حقیقی نامزد تصدی این سمت لازم است نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی تهران - خیابان ملاصدرا - شماره ۱۳ ثبت نام نموده و اطلاعات لازم را وفق دستورالعمل نحوه تایید صلاحیت مدیران بورس جهت تایید صلاحیت حرفه ای و عمومی به آن سازمان ارائه دهند.
بر اساس این گزارش؛ بورس انرژی چهارمین بورس کشور است که با موافقت شورای عالی بورس در ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ شکل گرفت.
همچنین اولین معاملات بورس انرژی بر روی سه کالای زغال سنگ، قطران و برق بود که در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۹۱ رقم خورد که از آن زمان تاکنون بیش از ۶۰۰۰ میلیارد ریال انواع حامل های انرژی در چهارمین بورس کشور معامله شده است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار