|
|
کدخبر: ۱۶۸۴۹۹

استاندار تهران مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: استاندار تهران گفت: تهران ظرفیت کافی برای استقبال از مسابقات جام ملت های آسیا را دارد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سیدحسین هاشمی صبح چهارشنبه درباره جزئیات دیدار با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: در این دیدار ظرفیت های کشورمان برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار تهران ادامه داد: موضوع علاقه زیاد مردم کشور به ورزش به خصوص فوتبال، مهمان نوازی مردم ایران و شرایط مساعد کشور به لحاظ وضعیت آب و هوایی مورد تاکید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.

وی با بیان این که سیاست دولت یازدهم آن است که ورزش را به خود مردم واگذار کنیم، افزود: در این دیدار به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره شد که ازپرطرفدار ترین تیم های آسیایی هستند.

هاشمی با اشاره به نگاه مثبت نمایندگان کنفدراسیون فوتبال به میزبانی کشورمان از مسابقات جام ملت های آسیا گفت: یکی از نکات مهم و مورد توجه کارشناسان، جمعیت کشور ما و تعداد تماشاگران است که در مقایسه با کشورهای منطقه ظرفیت خوبی به حساب می آید.

هاشمی با اشاره به نقص هایی که در برخی از باشگاه ها مورد توجه نمایندگان کنفدراسیون قرار گرفت، افزود: با توجه به این که وجود مشکلات در برخی از ورزشگاه ها در تمام دنیا امری طبیعی است، قرار شد مشکلات باشگاه های ایران خودرو و سایپا از نظر نورپردازی و چمن مرتفع شود.

وی گفت: با توجه به این که میزبانی قهرمانی آسیا مدت هاست در تهران نبوده امیدواریم این فرصت را در تهران داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار