|
|
کدخبر: ۱۶۸۷۳۹

بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای به بانک ها و موسسات اعتباری با تاکید به نظارت بر حسن اجرای تفاهم نامه اخیر بانک ها درباره نرخ سود سپرده ها اعلام کرد: هرگونه موارد تخلف یا تخطی از توافقات به عمل آمده توسط سایر موسسات گزارش شود.

به گزارش خبرنگار مهر بانک مرکزی بخشنامه ای درباره نظارت جدی بر اجرای مفاد تفاهم نامه اخیر با بانک ها و موسسات اعتباری صادر کرد. در این بخشنامه که خطاب به مدیران عامل بانک های دولتی، غیردولتی و موسسات اعتباری است بر اجرای دقیق تفاهم نامه اخیر بانک ها درباره نرخ سود سپرده ها تاکید شده است.

در بخشنامه بانک مرکزی آمده است: در راستای نظارت بر حسن اجرای تفاهم های بعمل آمده مابین کلیه بانک ها و موسسات اعتباری مجاز کشور(در خصوص تعیین نرخ های سود علی الحساب سپرده های کوتاه مدت و مدت دار)، از روز شنبه مورخ ۹۳.۰۲. ۱۳ بازرسان مدیریت کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی در سراسر کشور با مراجعه به شعب و واحدهای ذیربط آن بانک و یا موسسه بر حْسن اجرای تفاهم نامه مذکور نظارت خواهند داشت.

با عنایت به مراتب فوق، خواهشمند است دستور فرمایند کلیه شعب و واحدهای ذیربط آن بانک یا موسسه اعتباری ضمن همکاری کامل با بازرسین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، هرگونه موارد تخلف یا تخطی از توافقات به عمل آمده توسط سایر موسسات را نیز با قید فوریت و به صورت مستند و مکتوب به شماره ۲۲۲۵۷۰۴۴ نمابر نمایند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار