|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۳۰

خبرگزاری تسنیم: بارش باران و رگبار استان های مرکزی و شرقی کشور را در برمی گیرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: نقشه های هواشناسی نشان می دهد که در ادامه بارش باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد، شاهد تداوم این پدیده جوی در برخی از استان های مرکزی و شرقی کشور طی روز جمعه این هفته خواهیم بود.

به گفته احد وظیفه امروز جمعه شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد تگرگ در بخش هایی از استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی خواهیم بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی کشور یادآورشد: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی است که این وضعیت طی روز جمعه در ارتفاعات البرز و در استان های گلستان، سمنان و تهران قابل پیش بینی است.

این مقام مسئول سازمان هواشناسی توصیه کرد: برای جلوگیری از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارش شدید کوتاه مدت، رعد و برق و تگرگ تمهیدات لازم در این استان ها در نظر گرفته شود.

وی در باره دمای هوای تهران نیز گفت: پیش بینی می شود کمینه و بیشینه هوای تهران طی روز جمعه این هفته بین ۱۹ تا ۲۹ درجه بالای صفر باشد و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری و در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد نقشه های هواشناسی نشان می دهد کمینه و بیشینه هوای تهران روز شنبه آینده بین ۱۹ تا ۲۹ درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار