|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۶۱

خبرگزاری تسنیم: ۱۵۰۰ بشکه نفت در آخرین روز معاملاتی هفته ای که گذشت در بورس انرژی دادوستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ پس از چند روز افت و خیز در فروش نفت خام، ۱۵۰۰ بشکه نفت خام سبک ایران در آخرین روز معاملاتی هفته ای که گذشت از سوی مشتریان خریداری شد.
بر اساس این گزارش؛ شرکت ملی نفت ایران در این روز به عنوان عرضه کننده، قیمت ۳۳۵ هزار تومانی برای هر بشکه نفت را قبول کرد و ۱۵۰۰ بشکه نفت به فروش رسید.
۱۳۲ تن متانول پتروشیمی شیراز به ارزش ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال نیز در روز چهارشنبه به فروخته شد و در ادامه ساعات معاملات، پتروشیمی بندر امام دو محصول گاز مایع صنعتی و برش سنگین نفتالین دار را روی تابلو عرضه برد که ۲۰۰ تن گاز مایع صنعتی به ارزش ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و ۵۰۶ تن برش سنگین به ارزش ۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال به فروش رسید.
۱۲۶ هزار لیتر حلال ۴۰۲ شرکت پالایش نفت تبریز نیز در این روز به فروش رفت که ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال بود.
همچنین در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در بازار برق ۳۰۰ قرارداد سلف موازی استاندارد برق تنها در نماد بار پایه روزانه برای تحویل در روز های مختلف اردیبهشت و خرداد امسال معامله شد که ارزش معاملات برق ۴ میلیارد ریال بود و در مجموع با انجام معاملات در دو بازار مشتقه(تابلو برق) و بازار فیزیکی بورس انرژی، ارزش کل معاملات در آخرین روز معاملاتی هفته افزون بر ۲۴ میلیارد ریال شد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار