|
|
کدخبر: ۱۶۸۹۹۳

سردار رادان:

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اولویت امنیت اخلاقی در سال ۹۳، گفت: ما بر روی وجود گشت ارشاد و گشت های تامین امنیت اخلاقی با هیچ کس بحثی نداریم و هیچ جای بحثی در مورد وجود یا عدم وجود گشت امنیت اخلاقی وجود ندارد.

سردار احمدرضا رادان در گفت وگو با خبرنگار انتظامیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به تمرکز نیروی انتظامی در سال ۹۳ بر مقوله امنیت اخلاقی اظهار داشت: در سال ۹۳ با توجه به فرمایشات رهبری و نام گذاری امسال به عنوان سال فرهنگ و اقتصاد، نیروی انتظامی تامین امنیت اخلاقی را به عنوان یکی از اولویت های خود در نظر گرفته است و آنچه که در مقوله فرهنگ بر عهده نیروی انتظامی قرار دارد تامین امنیت صاحبان فرهنگ است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در سال ۹۳ قطع به یقین با کسانی که به صورت هدفمند تیشه بر ریشه فرهنگ ما بسته اند برخورد هدفمند و انسجام یافته تری خواهد کرد و مظاهر علنی هم مورد توجه خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به این سؤال که آیا در سال جدید از ماموریت های گشت ارشاد کاسته خواهد شد یا خیر گفت: یکی از موضوعات فرهنگی و راه های مقابله با جریان هایی که درصدد ضربه زدن به فرهنگ کشور است، استفاده از گشت های ارشاد است و امنیت اخلاقی یکی از اولویت های پلیس در سال جاری است.

رادان در ادامه در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر تغییر ماموریت گشت ارشاد و احتمال برچیده شدن آن در سال ۹۳ گفت: این اظهار نظرها تنها نظر شخصی افرادی است که آن را عنوان می کنند ولی ما از نظرهای مرتبط با چگونگی اجرای این طرح استقبال می کنیم ولی از اظهار نظر در رابطه با علت، هیچ گاه.

وی ادامه داد: این بدان معناست که ما بر روی وجود گشت ارشاد و گشت های تامین امنیت اخلاقی با هیچ کس بحثی نداریم و هیچ جای بحثی در مورد وجود یا عدم وجود گشت امنیت اخلاقی وجود ندارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان تاکید کرد: البته برای اجرای هرچه بهتر و موثرتر گشت های امنیت اخلاقی آماده دریافت نظرات و روش های جدید هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار