|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۲۴

در دیدار با وزیر بهداشت عنوان شد

خبرگزاری تسنیم: آیت الله موسوی اردبیلی گفت: دولت باید اهتمام بیشتری به حوزه بهداشت و درمان و سلامت عمومی داشته باشد و برای تامین دارو به ویژه برای بیماران صعب العلاج اقدامات بیشتری صورت گیرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازقم، آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سوابق وزیر بهداشت، اظهار کرد: شما جزو کسانی هستید که سابقه خوبی در خدمت به مردم دارید و مورد لطف خدا بوده اید و از این پس هم امیدوارم مورد لطف خداوند باشید.

مرج تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: از اینکه با دل و جان برای خدمت کردن حاضر شده اید، تقدیر می کنم و البته دولت باید اهتمام بیشتری به حوزه بهداشت و درمان و سلامت عمومی داشته باشد و برای تامین دارو به ویژه برای بیماران صعب العلاج اقدامات بیشتری صورت گیرد.

آیت الله موسوی اردبیلی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور سلامت و درمان را در اولیت کاری خود قرار داده است و امیدواریم در ادامه مسیر خود نیز با موفقیت به کار خود بپردازد و البته حوزه بهداشت و درمان بسیار حساس است و فعالیت شما در این حوزه، اجر و ثواب بسیاری دارد و باید در کار خوب خود، پشتکار بیشتری به خرج دهید.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار