|
|
کدخبر: ۱۶۹۰۲۵

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: تفکیک جنسیتی در بحثدرمان، یکی از دغدغه های دولت جمهوری اسلامی و نه فقط خواسته خانم ها بلکه خواسته آقایان هم هست.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازقمو به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، سید حسن قاضی زاده هاشمی در جریان بازدید از رادیو معارف قم، نقش رسانه ها به ویژه رادیو معارف را در کمک به دولت در اجرای سیاست های کلی سلامت ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری را بسیار موثر دانست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر نقش موثر آموزه های دینی در اجرای سند سیاستهای کلی سلامت گفت: رادیو معارف می تواند در حوزه های مختلف از جمله آموزش فرهنگ دینی به کارکنان بهداشت و درمان، ارتقائ سلامت و به ویژه امر پیشگیری در جامعه بسیار موثر باشد تا در افق پیش رو به سمتی برویم که مردم خودشان از خود مراقبت کنند.

عضو هیئت دولت افزود: رادیو معارف در بخش سلامت روح و روان می تواند کمک کند همینطور که تا کنون هم برنامه های خوبی در این مورد داشته است همچنین در بحثجمعیت و اقناع مردم در ازدیاد نسل و تاثیر آن در کاهش وابستگی کشور به بیگانگان در همه حوزهها به ویژه حوزه سلامت و دارو نقش رادیو معارف و دیگر رسانه ها جدی است.

وی تصریح کرد: در استفاده از طب سنتی و اسلامی و گسترش آن که در سیاست های کلی سلامت به آن تاکید شده؛ رادیو معارف می تواند نقش عمده ای داشته باشد.

تفکیک جنسیتی در بحثدرمان، دغدغه دولت جمهوری اسلامی است

قاضی زاده هاشمی در مورد درخواست متدینین نسبت به تفکیک جنسیتی در بحثدرمان گفت: این یکی از دغدغه های دولت جمهوری اسلامی است. این خواسته نه فقط مورد درخواست خانمها بلکه خواسته آقایان هم هست.

وی با اشاره به افتتاح دو بیمارستان ویژه زنان در آینده نزدیک، از بخش خصوصی در سرمایه گذاری در بیمارستان ها و مراکز درمانی با تفکیک جنسیتی دعوت کرد و افزود: بدون تردید از کارهای سود آور بیمارستان های ویژه خانم هاست و در کشورهای دیگر هم نمونه دارد و این نوع مراکز نه تنها از نظر مالی سودآور است بلکه در امر ترویج دین و سلامت دینی خانواده ها و جامعه نیز موثراست و به زودی دو بیمارستان ویژه زنان ایجاد می شود.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار