|
|
کدخبر: ۱۶۹۴۲۵
گروه فرهنگی مشرق -سید محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون که پس از انفجار در پشت صحنه معراجی ها از خداحافظی و احتمال جدایی از سینما سخن گفته بود در جدیدترین پست در صفحه اینستاگرام اش اعلام کرده که در فضای فرهنگی کشور فعالیت خود را ادامه می دهد.

وی با انتشار عکسی، نوشته است:
«چو بیایی غم دل با تو بگویم دوست داشتم بروم، دوست داشتم دیگر کار فرهنگی نکنم، اما نشد. در وضعیتی که خواستم بروم به نوعی دوباره تکلیف بر گردنمان ماند. خوشحال بودم که واجب کفایی است و از گردن ما ساقط و حال مخییریم به انجام یا ترک آن. اما ظاهرا موضوع چیز دیگریست. سال شد سال فرهنگ و دیگر کار فرهنگی واجب کفایی یا واجب تخییری نیست، بلکه واجب عینی است. پس هستیم و به وظیفه عمل میکنیم. گامها را محکم تر برمیداریم و درد دل نگه میداریم تا صاحبمان بیاید و غم دل با او بگوییم حتی اگر غم از دل رفته باشد با آمدنشان.


پی نوشت: عکس عمامه روحانی سریال پرده نشین که پیش تولید آن آغاز شده است. زحمت پیچیدن عمامه را استاد حجت الاسلام شهاب مرادی کشیده اند.»


با توجه به عکس منتشره ظاهرا کار جدید رضوی یعنی فیلم «پرده نشین» نام دارد که احتمالا در رابطه با روحانیت و سبک زندگی اسلامی باشد و یا کاراکتر اصلی این سریال یک روحانی است که احتمالا این بهره ای از کتاب «مفاتیح الحیات» آیت الله جوادی آملی می برد.

قبل از این مطالب، وی در آخرین پستهای قبلی خود، جملاتی از شهید آوینی با این مضامین منتشر کرده بود:

«فحش اگر بدهند، آزادی بیان است!

جواب اگر بدهی، بی فرهنگی!

سوال اگر بکنند، آزاد اندیشند!

سوال اگر بکنی، تفتیش عقاید است!

تهمت اگر بزنند، درجستجوی حقیقتند!

جواب اگر بدهی، دروغگویی!

مسخره ات بکنند، انتقاد است!

جواب اگر بدهی، بی جنبه ای!

اگر تهدیدت کنند، دفاع کرده اند!

اگر ازعقایدت دفاع کنی، خشونت طلبی!

حزب اللهی بودن را با همه تراژدی هایش دوست دارم»

به نظر می رسد وی خواسته ضمن اعلام مواضع اعتقادی خود کنایه ای به برخی افراد و جریانهای فکری نیز داشته باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار