|
|
کدخبر: ۱۶۹۵۲۶

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: همراهی موثر دستگاه های اجرایی با بخش خصوصی، راه حل مشکلات اقتصادی، صنعتی و خروج ازرکود است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی یزدانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اعلام این خبر، افزود: وظیفه دستگاههای اجرایی، بسترسازی حمایتی در چارچوب سیاستهای بخش صنعت، معدن و تجارت است که لازم است بخش خصوصی و تشکلهای مختلف به دستگاههای اجرایی کمک رسانی کنند.

به گفته یزدانی؛ بروکراسی های زاید بزرگ ترین مانع در تسریع پیگیری امو سرمایه گذاران در مراجعه به دستگاه های اجرایی است که این مسئله باید به طورجد مورد بازنگری قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه یادآور شد: در پیاده سازی اهداف اقتصاد مقاومتی می بایست به هدایت سرمایه های موجود به سمت تولید برای تحکیم پایه های اقتصادی کشور اقدامات لازم به عمل آورد.

وی در توضیح این مطلب، افزود: تشکل های مردمی بازوان اجرایی دستگاه های مختلف هستند و باید برای رفع عیوب موجود در دستگاه های اجرایی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از پیش تلاش کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت تصریح کرد: بهره وری عوامل تولید، نیروی انسانی و دارایی ها عواملی هستند که می بایست بر روی آنها کار کرد.

یزدانی درادامه تاکید کرد: تداوم فعالیت تمام واحدهای صنعتی همراه با رفع عیوب و ایرادهای موجود در این واحدها همچنین تلاش برای اصلاح آنها بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه به مواردی نظیر تکریم ارباب رجوع، توجه به نظام پیشنهادات، اصلاح رویه ها و تسریع سرمایه گذاری تاکید کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار