|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۰۱

وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ حکمی خطاب به سیدمجید برهانی به عنوان رئیس کارگروه «جمع بندی و انتشار مطالعات طرح جامع حمل و نقل کشور» تاکید کرد که نسبت به جمع بندی مطالعات انجام شده و انتشار آن در وضعیت موجود و به عنوان سند مقدماتی حداکثر ظرف شش ماه اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس آخوندی در ابلاغ انتصاب سیدمجید برهانی به عنوان رئیس کارگروه «جمع بندی و انتشار مطالعات طرح جامع حمل و نقل کشور» یادآور شد: به جنابعالی ماموریت داده می شود با کمک اعضای محترم کارگروه و صاحب نظران مطلع حرفه ای و دانشگاهی نسبت به جمع بندی مطالعات انجام شده و انتشار آن در وضعیت موجود و به عنوان سند مقدماتی حداکثر ظرف شش ماه اقدام و گزارش پیشرفت کار را به صورت منظم ارائه فرمایید.

وی اضافه کرد: این کار به نحوی باید انجام شود که زمینه لازم برای تکمیل مطالعات و انتشار سند نهایی و اخذ مصوبه هیئت وزیران را به شکل مناسب فراهم کند.

وزیر راه و شهرسازی در پایان ابلاغ انتصاب رئیس کارگروه «جمع بندی و انتشار مطالعات طرح جامع حمل و نقل کشور» یادآور شد: برای انجام مطلوب ماموریت، ترتیبی داده شده است تا مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی امکان استقرار هیئت و تأمین نیازهای اداری و مالی را به نحو مناسب انجام دهد. همچنین معاونت های ستادی ونمایندگان سازمان های تابعه برای تحقق این امر خطیر همکاری های لازم را انجام خواهند داد.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در ابلاغ های جداگانه امیر جعفرپور، بهروز غروی، سیدعلیرضا سیدوکیلی، جبارعلی ذاکری، محمود صفارزاده و محمدرضا کامیاب را به عنوان عضو کارگروه «جمع بندی و انتشار مطالعات طرح جامع حمل و نقل کشور» تعیین کرد.

آخوندی در این ابلاغ ها تصریح کرده است: کارگروه مذکور به مسئولیت جناب آقای مهندس برهانی مشاور وزیر در امور مهندسی و ساخت، موظف است در مهلت مقرر نسبت به بررسی و تنظیم و جمع بندی و انتشار مطالعات انجام شده به نحوی سودمند و قابل استفاده برای بخش های مختلف حمل و نقل اقدام کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار